Biblioteka Gimnazjum nr 4
w Mysłowicach

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Ask.fm - zapytaj bibliotekarza :)

Dla tych, którzy po zamknięciu biblioteki przypominają sobie, że chcieli o coś zapytać bibliotekarza, uruchomiłam oficjalny profil biblioteki na Ask.fm. Od teraz wszelkie pytania, których nie zdążyliście zadać twarzą w twarz w bibliotece, a tak was dręczą, że nie wytrzymacie do dnia następnego, możecie napisać w okienku w menu po prawej stronie, pod godzinami otwarcia biblioteki. Kiedy tylko zobaczę pytanie, postaram się na nie odpowiedzieć - moją odpowiedź znajdziecie na ask.fm/bibliog4, wystarczy kliknąć w link umieszczony nad polem do wysłania pytania.

Co do pytań to nie ma ograniczenia w tematyce, ale powstrzymajcie się od pytań typu "Ile mam wypożyczonych książek?" - Duchem Świętym nie jestem, kart czytelników przy sobie nie mam, a tym samym nie jestem w stanie tego sprawdzić (a w ogóle to ty powinieneś/powinnaś wiedzieć, ile masz wypożyczonych książek);

Pozostało mi tylko zaprosić wszystkich do zadawania pytań - tylko nie pchajcie się, dla wszystkich starczy miejsca ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz